Wellness Hotel Patince

Problém

Wellness Hotel Patince a jeho termálny liečivý prameň je jednou z najobľúbenejších lokalít na relaxáciu v celom Nitrianskom kraji. Hoci je hotel maximálne moderný, pokiaľ ide o zákazníkov, pri rezerváciách hotelových izieb sa staré postupy stále zachovávali a väčšina práce prebiehala stále ručne. Potreba zmeny bola čoraz pálčivejšia, a vedenie hotela sa rozhodlo, že je na čase skrotiť systém rezervácií.

b1r

Výzva

Už pri prvom pohľade na problémy klienta bolo riešenie nad slnko jasnejšie. Existovala iba jediná vec, ktorá by odbremenila recepčné a personál hotela od zbytočnej “byrokracie” a ušetriha množstvo času: automatizácia systému rezervácií.

Spočiatku priamočiara úloha však naberala na komplexnosti doslova každú hodinu, ktorú sme strávili na spoločných konzultáciách. Rezervačný systém musel zvládnuť všetko, čo jeho ľudský predchodca: rezervovať izby, komunikovať s klientmi, ale tiež ponúkať akciové a sezónne balíčky v rôznych kombináciách, ktoré sú medzi návštevníkmi veľmi obľúbené.

Preto sme sa pustili do práce od základu a navrhli sme komplexné riešenie, ktoré zastrešilo celý proces objednávky.

 

Riešenie

  • 1. Nový systém sa dnes u potenciálnych zákazníkov ujíma od prvého momentu. Na začiatku ponúka najnovšie baličky služieb a sezónne akcie novým zákazníkom na webe. Automaticky počas celého roka aktualizuje ponuku, pričom zvládne aj špeciálne ponuky, ako sú „first minute“ či „last minute“ zľavy.
  • 2. Uľahčil sa aj proces prípravy špeciálnych cenových ponúk na mieru. Vďaka šablóne, ktorú systém automaticky generuje, sa čas vystavenia cenovej ponuky výrazne skrátil. Budúcim návštevníkom následne systém rezervuje izby podľa ich požiadaviek. Ak je vybraná izba rezervovaná, automaticky ponúkne iné izby podobných parametrov, vďaka čomu sa zvýšil počet online rezervácií až o 500%.
  • 3. Automatické spracovanie zálohových platieb je posledným krôčikom na ceste od návštevníka k zákazníkovi. Celý proces od prvej návštevy až po zaplatenie – a to vrátane automatizovanej emailovej komunikácie s klientmi – je prepojený, jednoduchý a mimoriadne efektívny.
> <
b1r
b1r

20

b1r

Zníženie odchodu zákazníkov pred ukončením rezervácie.

b1r

500

b1r

Zvýšenie počtu online rezervácií

b1r
b1r
b1r
b1r

Výsledky

  • úspora času zamestnancov a zvýšenie efektivity práce
  • výrazné zvýšenie počtu online rezervácií
  • vylepšený cashflow hotela vďaka automatizovaným zálohovým platbám
  • unifikovaná komunikácia s jasnou “esenciou značky”
  • zníženie odchodu zákazníkov pred ukončením rezervácie
  • jasné a jednoduché UX a UI rezervačného systému – ako pre klientov, tak aj pre zamestnancov

S firmou Codebusters spolupracujeme niekoľko rokov. Sme radi, že spoločne sa nám podarilo vyriešiť problematiku online rezervácií, aby naši klienti pociťovali maximálny komfort. Berieme ich ako súčasť nášho tímu a flexibilne reagujú na potreby a zapracovanie pripomienok. V rámci webového rezervačného procesu a jeho nastavenia odviedli kus kvalitnej práce a už teraz spoločne pracujeme na ďalších zlepšeniach v online rezerváciách.

Martin Slivka

Marketingový riaditeľ