Wellness Hotel Patince
REZERVAČNÝ SYSTÉM
Wellnes hotel Patince
Problém
Wellness Hotel Patince a jeho termálny liečivý prameň je jednou z najobľúbenejších lokalít na relaxáciu v celom Nitrianskom kraji. Hoci je hotel maximálne moderný, pokiaľ ide o zákazníkov, pri rezerváciách hotelových izieb sa staré postupy stále zachovávali a väčšina práce prebiehala stále ručne. Potreba zmeny bola čoraz pálčivejšia, a vedenie hotela sa rozhodlo, že je na čase skrotiť systém rezervácií.
Výzva
Už pri prvom pohľade na problémy klienta bolo riešenie nad slnko jasnejšie. Existovala iba jediná vec, ktorá by odbremenila recepčné a personál hotela od zbytočnej “byrokracie” a ušetriha množstvo času: automatizácia systému rezervácií.
Spočiatku priamočiara úloha však naberala na komplexnosti doslova každú hodinu, ktorú sme strávili na spoločných konzultáciách. Rezervačný systém musel zvládnuť všetko, čo jeho ľudský predchodca: rezervovať izby, komunikovať s klientmi, ale tiež ponúkať akciové a sezónne balíčky v rôznych kombináciách, ktoré sú medzi návštevníkmi veľmi obľúbené.
Preto sme sa pustili do práce od základu a navrhli sme komplexné riešenie, ktoré zastrešilo celý proces objednávky.
20
Zníženie odchodu zákazníkov pred ukončením rezervácie.
500
Zvýšenie počtu online rezervácií
Výsledky
- úspora času zamestnancov a zvýšenie efektivity práce
- výrazné zvýšenie počtu online rezervácií
- vylepšený cashflow hotela vďaka automatizovaným zálohovým platbám
- unifikovaná komunikácia s jasnou “esenciou značky”
- zníženie odchodu zákazníkov pred ukončením rezervácie
- jasné a jednoduché UX a UI rezervačného systému – ako pre klientov, tak aj pre zamestnancov
S firmou Codebusters spolupracujeme niekoľko rokov. Sme radi, že spoločne sa nám podarilo vyriešiť problematiku online rezervácií, aby naši klienti pociťovali maximálny komfort. Berieme ich ako súčasť nášho tímu a flexibilne reagujú na potreby a zapracovanie pripomienok. V rámci webového rezervačného procesu a jeho nastavenia odviedli kus kvalitnej práce a už teraz spoločne pracujeme na ďalších zlepšeniach v online rezerváciách.